Procedura reklamacyjna
Szanowny Kliencie,
Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.
Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację. W tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że skorzystanie z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.
Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
Reklamację możesz złożyć:
- w formie elektronicznej na adres: [email protected]
- pisemnie na adres: SNACKPOL ul. Świętopełka Wielkiego 24, 84-207 Koleczkowo.
Więcej w Regulamin.