Regulamin
Regulamin sklepu internetowego www.snackpol.pl
1. Niniejszy regulamin określa warunki ogólne, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez firmę SnackPol Andrzej Gruba SP Z O.O. Identyfikującą się nr. NIP: 588 250 79 55, REGON: 527508727 z siedzibą w 84-207 Koleczkowo ul. Świętopełka Wielkiego 24, za pośrednictwem sklepu internetowego https://snackpol.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”).
§1 Definicje
1. Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2. Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
3. Dostawca – oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towaru.
a) firmę kurierską
4. Towar – oznacza produkt przedstawiony przez sprzedawcę za pośrednictwem Strony Sklepu Internetowego, mogący być przedmiotem Umowy Sprzedaży.
5. Klient – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa Sprzedaży.
6. Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
7. Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną , osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
8. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin.
9. Sprzedawca – oznacza firmę SnackPol Andrzej Gruba SP Z O.O. Identyfikującą się nr. NIP: 588 250 79 55 , REGON: 527508727 z siedzibą w 84-207 KOLECZKOWO, ul. SWIETOPELKA WIELKIEGO 24, e-mail: [email protected], będąc jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.
10. Strona Internetowa Sklepu – oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działające na domenie https://www.snackpol.pl
11. Umowa Sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
§2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze sklepu
1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także wzorców, formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy lub podmiotów z nim współpracujących, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
2. Sklep Internetowy jest udostępniany przez Sprzedawcę za pośrednictwem sieci Internet i Strony Internetowej Sklepu, jako zasób systemu teleinformatycznego oraz informatycznego.
3. Zakazane jest dostarczenie przez Klientów treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego, Strony Internetowej Sklepu lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrami, obyczajami lub naruszający dobra osobiste, prawa autorskie osób trzecich.
4. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie hasła i innych danych dostępowych do Sklepu Internetowego.
5. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi na Stronie Internetowej Sklepu.
6. Korzystanie ze Sklepu Internetowego odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie.
7. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta jakiejkolwiek działalności bez uprzedniej, pisemnej zgody Sprzedawcy.
§3 Zamówienia
1. Złożenie przez Klienta zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Akceptacja postanowień Regulaminu oraz warunków zawarcia umowy odbywa się przed złożeniem zamówienia poprzez zaznaczenie w formularzu zamówienia znacznika potwierdzenia zapoznania się z warunkami Regulaminu.
2. Zakup artykułów następuje według cen oraz kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Wysokość kosztów dostawy zależy od wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
3. Sprzedawcy przysługuje prawo do zmiany cen artykułów w Sklepie, lub dostępności artykułów w przypadku zmiany cen lub dostępności w podmiotach, u których Sprzedawca się zaopatruje.
4. Informacje o artykułach umieszczonych w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego (art. 71 kodeksu cywilnego).
5. Składanie zamówień za pośrednictwem Sklepu odbywa się 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem sytuacji, w których składanie zamówień jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.
6. Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, kompletuje zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia DO KOSZYKA pod danym Towarem, lub w karcie Towaru prezentowanej na Stronie Internetowej Sklepu. Klient ma możliwość zarządzenia zawartością koszyka poprzez dodawanie do koszyka kolejnych artykułów lub ich usuwanie.
7. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wyborze polecenia ZAMÓWIENIE, składa zamówienie poprzez wypełnienie i przesłanie formularza „Dane zamówienia” i „Dane dostawy” do Sprzedawcy.
8. Złożenie zamówienia przez Klienta następuje z chwilą wybrania w „Podsumowaniu Zamówienia” przycisku ZAMAWIAM I PŁACĘ
9. Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy Sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
10. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta w formularzu „Dane zamówienia” adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.
11. Po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca weryfikuje czy zamówienie zostało złożone prawidłowo (zgodnie z postanowieniami Regulaminu) oraz czy nie ma przeszkód do zawarcia umowy kupna-sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia do realizacji zamówienia w przypadku, gdy:
a) dane podane na formularzu internetowym zamówienia są niekompletne, błędne lub niepełne,
b) zamawiany artykuł został wycofany z obrotu lub wstrzymany na terenie kraju przez właściwe organy lub producenta.
13. W przypadku, gdy po potwierdzeniu złożenia zamówienia, jego realizacja okaże się niemożliwa, Sprzedawca poinformuje Klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie o powstałych okolicznościach. W takim przypadku Sprzedawca może zaproponować Klientowi:
a) anulowanie całości zamówienia (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z obowiązku realizacji zamówienia);
b) anulowanie zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa w racjonalnym terminie (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z realizacji zamówienia w zakresie, w jakim nie jest ona możliwa);
c) podział zamówienia oraz określenie terminu realizacji zamówienia w części, której realizacja pierwotnie nie jest możliwa (wybór tej opcji przez Klienta powoduje, że Dostawa dokonana zostanie w odrębnych przesyłkach, przy czym Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów Dostawy związanych z podziałem zamówienia).
14. Sprzedawca realizuje złożone zamówienia w dni robocze na bieżącą, w miarę możliwość, bez zbędnej zwłoki.
a) Maksymalny czas, jaki zastrzega sobie sprzedawca na realizację zamówienia to 4 dni robocze. Może to wynikać z dużego napływu zamówień, braku mocy przerobowych lub innych czynników niezależnych od sprzedawcy.
b) W skrajnych przypadkach czas ten może się wydłużyć i wynieść więcej niż 4 dni robocze.
c) Dni robocze, w które sprzedawca realizuje zamówienia to wszystkie dni z wykluczeniem sobót, niedziel, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy.
§4 Sprzedaż i Płatności
1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów usługę sprzedaży Produktów na odległość, za pośrednictwem Strony Sklepu Internetowego.
2. Przedmiot Umowy Sprzedaży obejmuje zobowiązanie Sprzedawcy do przeniesienia na Klienta własności Produktów i wydania ich, oraz zobowiązanie Klienta do odebrania Produktów i zapłaty Sprzedawcy ceny Produktów i ewentualnych kosztów Dostawy.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia kampanii promocyjnych, polegających na obniżeniu ceny Produktu do określonego terminu lub wyczerpania zapasu Produktów podlegających promocji.
4. Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany podczas procesu składania zamówienia.
5. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia Klienta przez Sprzedawcę. Potwierdzenie złożenia zamówienia Sprzedawca przesyła Klientowi w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w formularzu „Dane zamówienia”.
6. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówienie:
a) System PayU - umożliwiający płatność BLIK lub szybki przelew.
7. Na podstawie złożonego zamówienia Sprzedawca wystawia dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego, chyba że Klient w formularzu „Dane Zamówienia” zaznaczy opcję wystawienia faktury VAT i uzupełni dane niezbędne do sporządzenia faktury VAT.
8. Paragon fiskalny lub faktura VAT z tytułu Usługi Sprzedaży zostają dołączone do Produktów podlegających wydaniu lub przesłane wiadomością e-mail pod adres e-mail Klienta, w zależności od woli Klienta.
9. Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia, jeśli wybrał formę płatności z § 4 punkt 6 lit a) lub b) lub c)
10. W wypadku bezskutecznego upływu terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na wskazany w zamówieniu adres e mail oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
11. Zwrot płatności przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty powstania przyczyny, w przypadku:
a) odstąpienia od Umowy przez Konsumenta,
b) odmowy przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę,
c) rezygnacji przez Klienta z zamówienia lub części zamówienia opłaconego przed realizacją,
d) uznania przez Sprzedawcę roszczenia objętego zgłoszeniem reklamacyjnym w całości lub części, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.
12. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów Dostarczenia Produktów, jeżeli Klient wybrał sposób Dostarczenia Produktów inny niż najtańszy zwykły sposób Dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę
§5 Dostawa
1. Sprzedawca realizuję Dostawę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostawa poza granice Rzeczpospolitej Polskiej możliwa będzie po uzgodnieniu warunków ze Sprzedawcą.
2. Zamówiony Towar jest dostarczany do Klienta za pośrednictwem Dostawcy, na adres wskazany w formularzu „Dane zamówienia”.
3. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach Roboczych.
4. Podawane na Stronie Internetowej Sklepu Informacje o liczbie Dni Roboczych potrzebnych do realizacji zamówienia, mają charakter orientacyjny, wynikają z otrzymanych przez Sprzedającego informacji o realizacjach Dostaw od poszczególnych Dostawców.
5. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia i szkody wynikłe w związku z Dostawą Towarów do Klienta.
6. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na Klienta z chwilą jej wydania Klientowi.
7. Dostarczona przesyłka powinna zostać zbadana przez Klienta przy obecności Przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać sporządzenia właściwego protokołu.
8. W przypadku gdy z winy Klienta dojdzie do zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin Dostawy. W takim przypadku koszty ponownej dostawy ponosi Klient.
9. W przypadku wyboru odbioru osobistego Produktów przez Klienta, Klient jest zobowiązany odebrać je w sklepie Sprzedawcy pod adresem SnackPol Andrzej Gruba SP Z O.O., ul. Świętopełka Wielkiego 24, 84-207 Koleczkowo..
§6 Reklamacja
1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 1 miesiąca od dnia Dostawy. Klient zobowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu 14 dni od daty stwierdzenia takiej niezgodności.
2. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonego przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
3. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z dowodem zakupu na adres Sprzedawcy: SnackPol Andrzej Gruba SP Z O.O., ul. Świętopełka Wielkiego 24, 84-207 Koleczkowo.
4. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
5. Jeżeli Klient nie jest Konsumentem, Sprzedawca może odmówić wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Produktu sprzedanego.
6. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Obniżona cena Towaru powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady.
7. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwy albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałby nadmiernych kosztów.
8. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy.
9. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swoje imię i nazwisko oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.
10. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji
§7 Odstąpienie od Umowy sprzedaży
1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Adres do zwrotu towaru: SnackPol Andrzej Gruba SP Z O.O., ul. Świętopełka Wielkiego 24, 84-207 Koleczkowo.
2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się w chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy.
3. W przypadku otrzymania drogą elektroniczną oświadczenia o odstąpieniu przez Konsumenta od Umowy Sprzedaży, Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie jego otrzymania.
4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
7. Sprzedawca zobowiązuje się do odebrania Produktu na swój koszt, gdy ze względu na jego charakter nie można odesłać Produktu w zwykły sposób pocztą, a jednocześnie Produkt został Dostarczony Konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.
8. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
9. Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od Umowy znajdują się w pouczeniu o odstąpieniu od Umowy, zamieszczonym w obszarze Strony Internetowej Sklepu.
§8 Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca może zbierać informacje, celem przechowywania ich lokalnie na urządzeniu Klienta, korzystając z mechanizmu pamięci przeglądarki przy użyciu plików „cookies”.
2. Dane osobowe użytkowników Strony Internetowej Sklepu przetwarzane są na podstawie zgody osób, których dotyczą lub gdy jest to konieczne do realizacji Umowy, gdy osoba której dane dotyczą jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem Umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą.
3. Zarejestrowanie konta użytkownika poprzez Stronę Internetową Sklepu skutkuje stworzeniem indywidualnego konta Klienta na portalu pasaz24.pl świadczącemu Sprzedawcy usługi w zakresie prowadzenia Strony Internetowej Sklepu.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za gromadzenie, przetwarzanie i ochronę danych osobowych Klienta na portalu pasaz24.pl. Właściciel portalu pasaz24.pl zamieszcza regulamin korzystania z portalu, w tym regulacje dotyczące danych osobowych podmiotów rejestrujących się na portalu pasaz24.pl, na swojej stronie internetowej, dostępnej na portalu pasaz24.pl pod adresem https://www.pasaz24.pl/home/regulation . Regulamin ten dotyczy bezpośrednio Klientów Strony Internetowej Sklepu Sprzedawcy, którzy zarejestrują swoje indywidualne konto Klienta, także podczas składania zamówienia na Stronie Internetowej Sklepu.
5. Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na Stronie Internetowego Sklepu.
6. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowego Sklepu.
7. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sklep do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.
8. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
9. W przypadku niezgodności postanowień Regulaminu z przepisami polskiego prawa powszechnie obowiązującego, stosuje się te przepisy.
10. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy polskiego prawa powszechnie obowiązującego